Re: Znowu dziennikarzyna coś nasmarował (Gazeta Prawna)

Autor: Jan Werbiński <janwer_usenet_2008_01_at_janwer.com>
Data: Wed 20 Feb 2008 - 22:13:48 MET

Użytkownik "andzio" <andzio_xl@wp.pl> napisał w wiadomości
news:fphudl$bfs$1@atlantis.news.tpi.pl...
> No ale w przypadku tpsa czy innych ISP'ow, brak zapisu w umowie nie
> skutkuje brakiem dzialania w terenie. A ta firma podchodzi do tego

Hehe dobre.
A słyszałeś, jak załatwiałem naprawę niedziałającego 2,5 miesiąca DSL przez
France Telekom? Poszukaj w Googlach.
A może słyszałeś o mantrze powtarzanej na blulajnie, w której klient
dowiaduje się, że nie ma żadnych gwarancji prędkości?

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/