Re: Pytanie

Autor: Kajetan Staszkiewicz <vegetaBezSpamu_at_tuxpowered.net>
Data: Wed 20 Feb 2008 - 10:12:58 MET

Dnia środa 20 lutego 2008 00:18, K napisał(a):

> w netii od jakiegos tygodnia moze dwoch, bardz ladnie dziala zagranica.
> gts raczej bym omijal.

Ale pole ToS nadal zerują. Moje doświadczenie z nimi z ostatniego roku to
pouczanie ich adminów(?), jak skonfigurować usługę by działała zgodnie z
oczekiwaniami klienta. Zarówno przy usłudze 2Mbit czy 30 :/

--
| pozdrawiam / greetings | powered by Centos, Gentoo and FreeBSD    |
|  Kajetan Staszkiewicz  | jabber,email,www: vegeta()tuxpowered net |