Re: DSL tp , UPLOAD 1,5mbps

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Wed 20 Feb 2008 - 09:08:35 MET

HaQs wrote:

> Czyli np w przypadku dsl-a 15mb wysył zostanie podniesiony o 0,7mbps
> A żeby nie było tak różowo za taką przyjemność przyjdzie nam zapłacić 349zł
> netto :(

nie wiem czy ktoś zauważył, ale DSL8000 i DSL15000 nie ma w propocjach
dla nowych przyłączy

czyżby ktoś w fTP się zorientował że takie łącza biorą głównie
osiedlówki do dopalania symetryków a nie klienci stricte biznesowi ?

> Nie wydaje sie wam ze 349zł netto to troche drogo za 0,7mbps samego wysyłu i
> to jeszcze w technologi DSL gdzie nie daja zadnej gwarancji ze bedzie tyle
> ile ma byc ?

dużo, mało kwestia dyskusyjna

jak na duże miasta gdzie jest wpip urynanetów deluxe (dostarczających
łącza dla urynanetów) to jest drogo, na mniejsze miejscowości gdzie z
braku laku nie ma nic innego jak TP, a urynanety tam funkcjonujące nie
stać na dajmy na to symetryka po światłowodzie wcale tak drogo nie jest

futszaK