Re: DSL tp , UPLOAD 1,5mbps

Autor: Michal Jankowski <michalj_at_fuw.edu.pl>
Data: Sun 17 Feb 2008 - 12:06:57 MET

glappo <gIappo@banitaSP.plAM> writes:

> to samo z większym upload na dsl, w 2007 jak była możliwość w kwietniu
> rozwiązania umów tp wysłała nawet pisemka, ze już niedługo, już za
> momencik uplodzik większy będzie sie kręcił, i co ? i nic, dalej nie ma

Hehe.

Ja dostalem pismo, ze primo, moge w tej samej cenie (przedluzajac
umowe) podniesc sobie szybkosc, a secundo, ze niedlugo potem bedzie
mozliwosc wiekszego uploadu.

No to zamowilem zwiekszenie z 512 na 1024 i dostalem odpowiedz z
automatu, ze BMT.

Dopoki ktos mi nie udowodni, ze bylo inaczej, bede uwazac tamta oferte
za calkowicie fikcyjna.

  MJ