Re: DSL tp , UPLOAD 1,5mbps

Autor: glappo <gIappo_at_banitaSP.plAM>
Data: Sun 17 Feb 2008 - 10:29:19 MET

Tomasz Śląski pisze:

> A co masz na myśli, bo FR, ATM, Ethernet VPN i MetroEthernet są
> 'publicznie dostępne' a rzeczony pakiet Biznes TP nie daje znaku zycia ;-)

w tp liczy sie tylko usługa która jest już w sprzedaży, nie ważne co
mówi pani na infolinii lub handlowiec o tym co będzie lub jest w testach

już na początku 2007 słyszałem od ważnych ludzi w tp ze shdsl o
prędkości większej od fr sie już testuje i w połowie 2007 będzie w
sprzedaży i co? nic, dalej sie testuje zanim główny dowódca tp nie da
sygnału do sprzedaży
to samo z większym upload na dsl, w 2007 jak była możliwość w kwietniu
rozwiązania umów tp wysłała nawet pisemka, ze już niedługo, już za
momencik uplodzik większy będzie sie kręcił, i co ? i nic, dalej nie ma

wniosek, poczekajmy do marca jak sie obecne promocje na dsl skończą i
zobaczymy, za ile będzie ten upload większy, pod jakimi warunkami i czy
w ogóle będzie

obecne wady logiczne tp "byznes" to:
1. brak promocji na dsl powyżej 4Mb czyli 8 i 15
2. wielka dziura w ofercie miedzy fr 2Mb a evpn

z każdym kolejnym rokiem szczególnie wada nr 2 się uwypukla, gdy tp
postanowi ją rozwiązać to radykalnie będzie musiała przebudować swoją
ofertę, cenowo powinna wyglądać tak (od najtańszej):
1. dsl z obecnym upload max 0,8Mb, down jak obecnie do 4, 8, 15Mb
(ceny do ok. 400 zł netto)
2. dsl ze zwiększonym upload do owego 1,5Mb aby na fr 2Mb było miejsce
(ceny do ok. 800 zł netto)
3. fr czyli symetryk do 2Mb
(ceny do ok. 1200 zł netto)
4. ów od dawna obiecywany shdsl (i inne xdsl), czyli symetryk lub
asymetryk z upload większym od 2Mb i co najmniej down 4Mb, optymalnie do
10Mb
(ceny do ok. 2500 zł netto)
5. evpn/metroethernet i atm

jak będzie naprawdę, czas tylko pokaże, już w marcu pierwsze zgadywanki
może się spełnią ;-)