Re: Zabieraja sie za p. Strezynska

Autor: Slawomir Tobis <usenet_at_Wstaw.Moje.Nazwisko.pl>
Data: Sat 16 Feb 2008 - 08:43:59 MET

Radosław HORODNICZY (radekh_nouspam_@gmail.com) wrote:

> Ale tu przesadziles, co chcesz drugiej skarbowki ?
> Ciekawe jak bys sie czul jak by ci UKE kare dowalilo
> a potem bys przez kilka lat odzyskiwal kase...

Zwróć uwagę, na jakich operatorów zostały nałożone większe kary. UKE nie
przywali urynanetowi z małej miejscowości 2 mln kary za drobne uchybienia.
Chodzi zwłaszcza o dużych operatorów infrastrukturalnych - zwłaszcza &tp,
ale nie tylko - mnożą się na przykład skargi na działanie BSA, tak od strony
operatora udostępniającego, jak i operatorów korzystających, i nikt się tym
specjalnie nie przejmuje, przynajmniej patrząc w skali makro.

Last but not least maksymalna wysokość kar jest ograniczona (polecam
stosowną lekturę). Krótko mówiąc nikt z powodu natychmiastowej wykonalności
nie zbankrutuje, a na 100% pewne podmioty zaczną traktować nasz skądinąd
piękny kraj jak taki, w którym mieszkają biali ludzie. Bo do tej pory
traktują nas gorzej od murzynów.

Disklajmer: powyższa wypowiedź w najmniejszym stopniu nie ma nic wspólnego z
rasizmem oraz podobnymi poglądami ;-)

/ST