Re: Zabieraja sie za p. Strezynska

Autor: ttt <tl6_at_nospamwp.pl>
Data: Thu 14 Feb 2008 - 18:38:26 MET

> zanim kolejną głupotę napiszesz to przeczytaj sobie to:
> http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead02&news_cat_id=19&news_id=2708&layout=1&page=text
>
> reszta bez komentarza bo sam sobie wystawiłes swiadectwo ;)
>
> P.
Zanim po raz kolejny zaczniesz obrazac ludzi poszukaj w Internecie artykulu,
w ktorym pisalo ile spraw skierowanych przez prezesa UKE faktycznie
zakonczylo sie nalozeniem kary na TP (zwracam uwage na slowo "faktycznie",
zebys dokladnie zrozumial, ze w sadownictwie jest takie cos jak odwolania od
wyrokow). Spodziewam sie, ze jestes bardzo inteligentna osoba i taki artykul
bez problemu odnajdziesz. Moze wtedy inaczej bedziesz pisac. Ale link, ktory
podales i tak juz duzo mowi. Z informacji tam podanych widac, iz z roku na
rok maleje liczba spraw wygranych do przegranych. I takie wlasnie mam zdanie
na temat dzialan UKE. Na poczatku dzialan aktualnej prezes UKE wiecej spraw
bylo merytorycznie uzasadnionych wiec wiecej spraw bylo wygrywanych. I
chwala jej za to. Z czasem jednak coraz wiecej zaczeto wydawac decyzji pod
publike, a mniej merytorycznych. I to wlasnie znajduje odbicie w liczbie
przegranych spraw przez UKE. A o tym pisalo wlasnie w artykule, o ktorym
pisze w pierwszym zdaniu.