Re: Co się dzieje z tymi DNS-ami w NASK i TP SA?! [loop detected!]

Autor: Krzysztof Mlynarski <krzysio_at_WYWAL-TO.security.pl>
Data: Wed 30 Jan 2008 - 12:01:28 MET

Krzysztof Mlynarski pisze:

> Jest pewien postęp. :) Mam dostać dostęp do panelu. :)
> Czekam na hasło.

Last minute update: rzecz jasna mieli włączony glue na stary IP
i spokojnie z panelu dało się to przełączyć.

W tzw. międzyczasie postanowili jeszcze raz przeorganizować DNSy (hehe..
Francuzi :)) i mając hasło poustawiałem im to.

Nawet na *.gtld-servers.net już jest tak, jak sobie dzisiaj zażyczyli.
Szkoda tylko, że nie dali mi dostępu do panelu kilka dni temu, tylko oni
muszą.. SAMI. :(

-K.