Re: Sterzynska w GW

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Sun 06 Jan 2008 - 14:19:44 MET

T wrote:

> Bieżąca utylizacja łącz ma być mniejsza niż ich przepustowość. To co
> sprzedałeś i komu nie ma znaczenia. Nie masz pojęcia o czym piszesz.
> Jakieś klasy, srasy nie maja zadnego sensu. Istotne jest wyłącznie to,
> żeby operator dysponował łączami z pewnym zapasem w stosunku do
> AKTUALNYCH POTRZEB.

a co ja mam zrobic jak nowi klienci mnie naciskaja zeby sie podlaczac,
mi lacza brakuje a zamowione w TPSA lacze jest uruchamiane miesiacami,
gdzie w tym samym czasie moi klienci sa zasypywanie telefonami od TPSA z
propozycja zalozenia neostrady ?

chcesz mi ustawowo zakazac podlaczania nowych klientow ?

futszaK