Re: Sterzynska w GW

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Sun 06 Jan 2008 - 14:03:13 MET

Sied@r wrote:

> Na rynku spozywczym tez sa przepisy definiujace produkt zwany kielbasa.
> Zroznicowany cenowo i jakosciowo - choc nigdy nie mam pewnosci czy
> placac 20 zl za kg kupuje lepszy produkt od tego za 10 zl, czy tylko
> ladniej pomalowany.

ale sa przepisy nakladajace na producencie zywnosci obowiazek pisania
skladu i swiadomy klient wie, ze lepiej kupic mieso mielone gdzie jest
99.6% miesa niz takie gdzie miesa jest 30% a reszta to woda,
spulchniacze i inne Ecostam

jak klient chce wiedziec co je to sobie czyta (i sie wkurza ze zjadliwe
mieso jest 3x drozsze od tesco-value)

futszaK