Re: najd?u?szy w?tek - Stre?y?ska w GW

Autor: kulek <kulus13_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 06 Jan 2008 - 12:51:22 MET

gotar pisze:

> Kompromis, który:
> - wynika z bezkarnego łamania innego przepisu (o obowiązku wpuszczenia
> innego dostawcy),
> - blokuje konkurencję.
>
> To ja dziękuję - wychodzi z tego, że zarówno alternatywni dostawcy jak i
> klienci są poszkodowaniu, bo ktoś zamiast poprawić wadliwy przepis, bądź
> zacząć go stosować, stwierdził (cyt. z tego wątku): 'wszystkim równo,
> czyli g*no'.

ale realnej konkurencji na rynku telekomunikacyjnym nie ma i długo nie
będzie.

Czasami mam wrażenie, że piszące tutaj osoby są oderwane od
rzeczywistości. Wszystko co jest wynika z sytuacji jaka jest.

Nie ma i nigdy nie będzie swobodnego zawierania umów, a wynika to z
wielu czynników. Jeżeli nie możemy dowolnie zawierać umów, to chociaż
stwórzmy jakieś standardy.