Re: najd?u?szy w?tek - Stre?y?ska w GW

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Sun 06 Jan 2008 - 12:40:27 MET

kulek <kulus13@poczta.onet.pl> wrote:

> po części racja, ale to obrazuje dlaczego taki zapis jest.
> Zgadzam się, że jest to kompromis. Niestety na nic nie ma złotego środka.

Kompromis, który:
- wynika z bezkarnego łamania innego przepisu (o obowiązku wpuszczenia
  innego dostawcy),
- blokuje konkurencję.

To ja dziękuję - wychodzi z tego, że zarówno alternatywni dostawcy jak i
klienci są poszkodowaniu, bo ktoś zamiast poprawić wadliwy przepis, bądź
zacząć go stosować, stwierdził (cyt. z tego wątku): 'wszystkim równo,
czyli g*no'.

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/