Dariusz Sznajder <darek-news@sznajder.org> wrote:
> Oczywiście, że będę musiał.
Nawet obecnym kształcie przepisów niekoniecznie.
> Hint: czy klient zmieniający operatora co tydzień podnosi koszty
> operatora? A kto za to zapłaci?
Zmieniając co tydzień, po miesiącu góra dwóch będzie użytkownikiem
modemu. Ja bym za drugim razem powiedział takiemu osobnikowi: "brak
możliwości technicznych, poprzednia usługa była na niskim poziomie, a od
tego czasu sieć w tamtym miejscu nie została rozbudowana, więc bujaj się
pan". A gdyby przepisy mi na to pozwoliły (a nie zezwalają, właśnie
przeciwko takim restrykcjom występują), to moje zdanie byłoby proste:
"ok, podłączamy, ale pan się zrzeknie prawa do zerwania umowy z przyczyn
technicznych".
> Medal tradycyjnie ma dwie strony, uszczęśliwiaczom świata często zdarza
> się o tym zapominać.
Problemem wg mnie jest to, że ISP z klientem nie może podpisać umowy na
takich warunkach, na jakie by się obie strony zgodziły. Ja rozumiem
niezbywalność prawa do życia, ale niezbywalność np. prawa do reklamacji
w określonym trybie jest idiotyczna. Skoro regulacja rynku postępuje aż
tak daleko, to może UKE w końcu wyda jedyny słuszny wzór umowy z jedynym
słusznym cennikiem.
-- Tomek http://tccs.sourceforge.net/ http://pld-linux.org/ http://vfmg.sourceforge.net/Received on Sat Jan 5 14:05:06 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 05 Jan 2008 - 14:40:04 MET