Dnia 05.01.2008 Grzegorz Staniak <gstaniak@wp.pl> napisał/a:
>>> A czym jest spowodowany brak wyboru, jak nie 3-letnimi lojalkami? Gdyby
>>> umowę rozwiązywałoby się w ciągu tygodnia, to konsument miałby pełne
>>> prawo wyboru - nie podoba mu się DSL od TPSA, idzie do UPC. Nadal
>>> działa niezadowalająco - zmienia na Netię. Netia nie umie go podłączyć
>>> w tydzień, to idzie do lokalnego operatora sieci osiedlowej.
>> Tylko czemu ja mam płacić za tych, którym się nigdzie nie podoba,
>> skoro mi się podoba?
>
> Skoro nigdzie im się nie podoba, to nie będą niczyimi klientami. Nie będziesz
> musiał za nikogo płacić.
Oczywiście, że będę musiał.
Hint: czy klient zmieniający operatora co tydzień podnosi koszty
operatora? A kto za to zapłaci?
Medal tradycyjnie ma dwie strony, uszczęśliwiaczom świata często zdarza
się o tym zapominać.
-- Dariusz Sznajder DSZ1-RIPEReceived on Sat Jan 5 13:10:07 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 05 Jan 2008 - 13:40:04 MET