Re: najd?u?szy w?tek - Stre?y?ska w GW

Autor: Grzegorz Staniak <gstaniak_at_wp.pl>
Data: Sat 05 Jan 2008 - 13:31:24 MET

On 05.01.2008, Dariusz Sznajder <darek-news@sznajder.org> wroted:

> Więcej cyrografów -> mniejsze.
> Mniej cyrografów -> większe.
> Zakaz cyrografów -> dużo większe.
>
> I skąd wiesz, że dla mnie opłata instalacyjna jest lepsza niż raty?

Nie wiem i nie mogę wiedzieć. Wiem za to, że cyrografy są jednym z czynników
prowadzących ten rynek w kierunku negatywnej selekcji - wystarczy czytać tę
grupę, żeby widzieć objawy. Pytanie brzmi, jak chcesz liczyć na uzyskanie
normalnej sytuacji bez ułatwienia klientom głosowania nogami.

ATSD, jak uważasz, jaki odsetek klientów będzie zmieniał operatora co tydzień?

GS

--
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>