Re: najd?u?szy w?tek - Stre?y?ska w GW

Autor: Dariusz Sznajder <darek-news_at_sznajder.org>
Data: Sat 05 Jan 2008 - 13:23:41 MET

Dnia 05.01.2008 Grzegorz Staniak <gstaniak@wp.pl> napisał/a:
> On 05.01.2008, Dariusz Sznajder <darek-news@sznajder.org> wroted:

> A nie ponosi? Tyle, że teraz ma to wliczone w cyrografr. Jeśli znikną
> cyrografy, wróci opłata instalacyjna.
Więcej cyrografów -> mniejsze.
Mniej cyrografów -> większe.
Zakaz cyrografów -> dużo większe.

I skąd wiesz, że dla mnie opłata instalacyjna jest lepsza niż raty?
Tak wiem - założyłeś, że nie umiem liczyć.

To może jednak należałoby się skupić na podniesieniu znajomości
matematyki u absolwentów podstawówek i lepszym informowaniu przez
operatorów/ISP? Bo nie przeczę - i jedno i drugie jest potrzebne.

PS.
Ciekawe, czy Ci co rykoszetem "jednorazową opłatę instalacyjną" zapłacą
nie za część DSLAMa i plastikowy modem DSL a za 80 Mbit radiolinię NECa
np. też się ucieszą.

--
Dariusz Sznajder
DSZ1-RIPE