Dnia 05.01.2008 gotar <gotar-poczta@onet.pl> napisał/a:
> A czym jest spowodowany brak wyboru, jak nie 3-letnimi lojalkami? Gdyby
> umowę rozwiązywałoby się w ciągu tygodnia, to konsument miałby pełne
> prawo wyboru - nie podoba mu się DSL od TPSA, idzie do UPC. Nadal
> działa niezadowalająco - zmienia na Netię. Netia nie umie go podłączyć
> w tydzień, to idzie do lokalnego operatora sieci osiedlowej.
Tylko czemu ja mam płacić za tych, którym się nigdzie nie podoba,
skoro mi się podoba?
Proponujesz dokładnie taki sam brak wyboru, tylko w nieco inną stronę.
-- Dariusz Sznajder DSZ1-RIPEReceived on Sat Jan 5 13:05:07 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 05 Jan 2008 - 13:40:03 MET