Re: Sterzynska w GW

Autor: T <t_at_invalid.invalid>
Data: Wed 02 Jan 2008 - 17:49:07 MET

Krzysztof Oledzki pisze:

> A jak to niby chcesz zrobić?

Co konkretnie?

> W jakim rynku? W rynku dostępu do klientów TPSA? W rynku dostępu do
> klientu TPSA, TPSA miała 100% udział. Wyszedł Ci jakiś absurd, zgodzisz
> siÄ™?

50% (nie pamiętam dokładnej wartości, ale to mało wazne w tym przypadku)
rynku usług internetowych to byli klienci TPSA. Innymi słowy TPSA
kontrolowała połowę polskiego internetu, więc powstała sytuacja w której
mogła niemal dowolnie dyktować ceny peeringu.

> Popsuć? A jak niby on został popsuty?

Sprywatyzowaniem państwowego monopolisty w całości?

--
http://tomasz.insane.pl