Re: Sterzynska w GW

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 19:02:00 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "T"
>Podaj przykład.

Na autostradzie dopuszczalna jest 130km/h dla samochodów osobowych. Dla
niektórych pojazdów w ogóle dopuszczalna jest 30km/h. Że o możliwości
ograniczenia znakami do 10km/h już nawet nie warto wspominać.

>Poza tym to są absolutnie nieporównywalne sytuacje, więc w zasadzie
>dalsze analizy nie mają sensu. Podaj przykład, który jest jakkolwiek
>analogiczny. I nie każ mi tłumaczyć, dlaczego ten nie jest.

Łomatko. To był przykład na to, że jednak normuje się pewne rzeczy,
których niby nie da się optymalnie uregulować.
Oczywistym jest, że zazwyczaj nie będzie to optimum. Ale zazwyczaj
będzie to jakiś bezpieczny przedział, który ma szansę się sprawdzić jak
sobie pocałkujesz po przestrzeni przypadków.

--
[------------------------] NON-FLAMMABLE, IS NOT A CHALLENGE(Bart Simp-
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] son on chalkboard in episode BABF13)