Re: Sterzynska w GW

Autor: Wlochaty <iggnore_at_vp.pl>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 14:05:16 MET

Użytkownik "wer" <bofh@nano.pl> napisał w wiadomości
news:flalu9$1se3$1@news2.ipartners.pl...

> Problem w tym, że klient kupując usługę, czasami na długi czas, de facto
> kupuje kota w worku. Wie ile będzie płacił, ale nie wie za co. Nie wie ile
> otrzyma, wie w zasadzie, ile nie otrzyma. Operator ustala wszystkie reguły
> gry, klient w obecnej sytuacji jest bezradny. I to właśnie trzeba zmienić.
> Chociażby dać możliwość zrywania umowy bez ponoszenia konsekwencji
> zapisanych w regulaminie. To już powinno zachęcić operatorów do
> świadczenia usług lepszej jakości.

Sprowadza sie to do tego o czym pisze. Podpisujesz umowe i cos nie gra, to
odejdz do kogos innego, jesli masz wybor i nic Cie nie trzyma z rynku wkoncu
wypadna najwieksi oszusci, albo zmienia polityke.
Jestem wstanie wybrazic sobie zakaz zawierania umow na 3 i wiecej, predzej
niz gwarantowanie predkosci uzytkownikowi domowemu.

Wlochaty