Re: Sterzynska w GW

Autor: Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 23:23:29 MET

T <t@invalid.invalid> writes:

> Nie chce mi się czytać tej umowy, ale jeśli nie dopuszcza zerwania umowy
> w trakcie jej trwania i wyrównania różnicy pomiędzy abonamentem
> promocyjnym a normalnym, za okreś WYKORZYSTANY,

Rusz glowa i moze wez kalkulator, i policz ile to jest 1/3 z 6060,96 zl
(oplata za WYKORZYSTANY rok, do zaplaty dokladnie po tym roku) i czy to
nie jest np. wiecej niz 1346,40 zl (oplata za cale 3 lata, rozlozona
w miare rownomiernie).

> ZTCP można je znaleźć z rejestrze klauzul zakazanych.

Aaaa, to jednak moga byc jakies zakazane klauzule? No to jeszcze
jest nadzieja.

> Więc co? Chcesz utworzyć jakiś nadsąd, w postaci np. p. Streżyńskiej?

Skad ten wniosek?
Po prostu uwazam (byc moze podobnie jak ona, tego nie wiem), ze
sprzedawanie dostepu o szybkosci X wiedzac, ze maksymalna
teoretyczna szybkoscia do uzyskania na tym dostepie jest X/2
jest nieuczciwe i powinno byc scigane tak jak scigane sa inne
warunki stawiajace klientow na z gory przegranej pozycji.

--
Krzysztof Halasa