Re: Sterzynska w GW

Autor: Grzegorz Staniak <gstaniak_at_wp.pl>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 21:40:41 MET

On 30.12.2007, T <t@invalid.invalid> wroted:

> TPSA nie ma już takiego monopolu jak kiedyś. Weźmy na przykład duże
> miasta -- tu jest naprawdę realna konkurencja, a Neostrada jakoś się
> sprzedaje. Dlaczego?

Ja Cię bardzo proszę - nie denerwuj mnie, klienta TP z przymusu w mieście
o prawie 400 tys. mieszkańców. I jeszcze druga prośba pokorna - daruj sobie
udowadnianie, że na rynku operatorów DSLi dla masowego klienta to konkurencja
jest że ho ho, a TP nie jest podmiotem dominującym.

GS

--
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>