Re: Sterzynska w GW

Autor: Radosław HORODNICZY <radekh_removeit_at_gmail.com>
Data: Sat 29 Dec 2007 - 19:18:13 MET

Użytkownik "Wojciech Apel" <wojtek@nieeespamuuus.3s.pl> napisał w wiadomości
news:fl5svk$vm$1@node1.news.atman.pl...

> Odwracasz kota ogonem. Wiadomo, że internet jest siecią bez gwarancji ale
> dyskusja toczy się o jakości łacza dostępowego i szkieletu u jednego operatora
> (a to operator moze zapewnić, jak chce) a nie jak sugerujesz o internecie
> ogólnie.
Nic nie odwracam, wymuszenie na operatorach, stawiania powiedzmy serwerow
www/ftp w swoim szkielecie po to tylko zeby udowadniac ze klient ma ten
"minialmy"
transfer to raczej rozwiazanie bez sensu, no bo poza jego siecia tez juz
abstrakcja.

Zreszta i tak wiekszosc operator ma takie serwery, a mimo to przecietny user
wlazi
na www.dsl.cz czy inne cacko i wyniki czesto sa z kosmosu .