Radosław HORODNICZY napisał(a):
>
>
> Użytkownik "Tomasz Śląski" <tom@kebab.org.pl> napisał w wiadomości
> news:fk8fsu$se9$1@opal.futuro.pl...
>> Łukasz Grim wrote:
>>> Witam
>>> Po długich bojach z netią muszę stwierdzić ze u nich panuje już nie
>>> tylko bałagan ale totalny burdel.
>>
>> Właśnie kończę przygodę z Netią. Na własne życzenie będą musieli
>> pozyskać 1000 klientów na swój internecik over BSA/LLU, żeby odzyskać
>> utracony ze mnie przychód.
>>
>>> PS. Zobaczymy jak do obsługi klienta podejdzie GTS ;)
>>
> W tych firmach liczy sie tylko wykonanie planow sprzedazowych,
> a odsetek klientow odchodzacych to po prostu dla nich cyfra stala.
>
> Wg mnie dzialy sprzedazy sa za bardzo rozbudowane, a brak dzialow
> "utrzymania klienta". Klient dla nich jest ewentualnie wazny w momencie
> kiedy konczy sie mu lojalka.
>
> Beznadziejna rzeczywistosc :(
Bo klient jest bezwładny i raz pozyskany z lenistwa zostanie.
Będzie wypisywał przekleństwa, żalił się ale zostanie,
bo uwierzy, że wszędzie jest tak samo.
Jak to szło? Gorsza usługa wypiera lepszą.
Jest 3 operatorów komórkowych takich z własną siecią.
Ilu jest dostawców łącz z własnymi łączami?
5-6 ?
Można sobie wybrać. :-)
Rafał
Received on Tue Dec 18 22:30:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 18 Dec 2007 - 22:40:01 MET