Re: Juz burdel a nie tylko bałagan w netii

Autor: Rafal Franczak <franek_at_usun_to.kolorowe.krakow.pl>
Data: Tue 18 Dec 2007 - 22:28:05 MET

Radosław HORODNICZY napisał(a):

> Użytkownik "Tomasz Śląski" <tom@kebab.org.pl> napisał w wiadomości

> W tych firmach liczy sie tylko wykonanie planow sprzedazowych,
> a odsetek klientow odchodzacych to po prostu dla nich cyfra stala.
>
> Wg mnie dzialy sprzedazy sa za bardzo rozbudowane, a brak dzialow
> "utrzymania klienta". Klient dla nich jest ewentualnie wazny w momencie
> kiedy konczy sie mu lojalka.
>
> Beznadziejna rzeczywistosc :(

Bo klient jest bezwładny i raz pozyskany z lenistwa zostanie.
Będzie wypisywał przekleństwa, żalił się ale zostanie,
bo uwierzy, że wszędzie jest tak samo.
Jak to szło? Gorsza usługa wypiera lepszą.

Jest 3 operatorów komórkowych takich z własną siecią.

Ilu jest dostawców łącz z własnymi łączami?
5-6 ?

Można sobie wybrać. :-)

Rafał