Re: zapowiada się wojna o zwalniane zasoby ?

Autor: Jan Strybyszewski <gdzies_at_op.pl>
Data: Mon 26 Nov 2007 - 14:06:47 MET

medicalsource@live.ca pisze:

> Buahahahhhahahahahahaha!!!!!
> Sorki ale nie mogłem się postrzymać. Pojedź na prowincję > 60km od Warszawy,
> stań przy rzece na ziemi i spróbuj coś odebrać.

Wejdz do studni ze swoim zestawem satelitarnem i napisz jak dziala.
60 km od Warszawy dziala na siatkowej antenie bez problemu.

> Wątpię. Oglądać TV na ekranie wielkości pudełka zapałek - fuj.

Dwoch pudelek zapalek. DVB-H bedzie popularny chcesz sie zalozyc ?

> Tak. Bym mógł widziec co tracą te żółte ludziki akapit wyżej.

Nie masz pojecia widac ale sa tacy co sie wgapiaja w te dwa pudelka
zapalem czy 5-6 calowe LCDki z luboscia i jakos nie narzekaja.

Nie kazdy siedzi na rencie w domu i pierdzi w stolek.