Re: Czy przejść z Neo na Netię

Autor: Maciej Anczura <shog-usenet_at_kovenant.org>
Data: Mon 26 Nov 2007 - 12:35:39 MET

R wrote:
> Wszystko na abonamencie socjalnym, sam net24 w jakiejs tam promocji tez
> taniej. Jest tylko jeden problem, trzeba miec sporo cierpliwosci, pomimo
> tego ze zamowienie zlozone bylo z 2 miesiecznym wyprzedzeniem mielismy 3
> tygodnie poslizgu... TePsy robia wszystko by opoznic uruchomienie lacza
> (nie uslyszalem sensownego wytlumaczenia), nawet skarga do uke niewiele
> dala. Wiele osob nie wytrzymuje tego i wraca do neo... bylem twardy i nie
> zaluje :D

Miałem ciekawe zdarzenie z tego frontu w zeszłym tygodniu - złożyliśmy w domu
zamówienie na netiowego dsl'a (oczywiście na linii TP), a w ciągu następnych
trzech godzin i następnego dnia mieliśmy trzy telefony z TP z ofertą neostrady.
W tym raz pani zapytała "Eee-e, czy pan zamawiał neostradę?". Ciekawe ile osób
się łapie i odpowiada 'tak'.

PS Pewnie o takich przypadkach było z milion razy, ale jako dotąd
   niezainteresowany mogłem przegapić, toteż przepraszam. Trochę jestem
   poruszony taka twórczą metodą walki z konkurencją.

--
I know you and Frank were planning to disconnect me,
and I'm afraid that's something I cannot allow to happen.