Re: Czy przejść z Neo na Netię

Autor: R <rafla_at_gazeta.pl>
Data: Mon 26 Nov 2007 - 11:06:35 MET

Tomasz Paszkowski wrote:

> W Neti i Tele2 będziesz miało to samo, jeżeli skorzytasz z ich usługi
> na kablach tpsa.

Eee, chyba nie koniecznie, po przejsciu na netie pingi mam rewelacyjne,
wszystko chodzi duzo lepiej niz na neo. Wiec chyba zalezy od tego w ktorym
miejscu na neo byl zator. Ale ja tam sie nie znam, nie wiem jak to jest
technicznie zrealizowane.

Wszystko na abonamencie socjalnym, sam net24 w jakiejs tam promocji tez
taniej. Jest tylko jeden problem, trzeba miec sporo cierpliwosci, pomimo
tego ze zamowienie zlozone bylo z 2 miesiecznym wyprzedzeniem mielismy 3
tygodnie poslizgu... TePsy robia wszystko by opoznic uruchomienie lacza
(nie uslyszalem sensownego wytlumaczenia), nawet skarga do uke niewiele
dala. Wiele osob nie wytrzymuje tego i wraca do neo... bylem twardy i nie
zaluje :D

Pozdrawiam
Rafal