Re: [QUIZ]Netia - obsluga klienta...

Autor: Mario <flamma7_at_o2.no_spam.pl>
Data: Sat 17 Nov 2007 - 13:26:29 MET
Message-ID: <fhmmtu$b9o$1@mx1.internetia.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Tomasz Śląski pisze:
>
> ...
> Żeby nie było - GTS też nigdy nie zadzwonił zapytać, czy coś niedobrego
> się dzieje.

Gwoli scislosci - pracowalem kiedys w GTS'owym NOC'u, zaczalem prace tam
jakies 3 lata temu i przez dobry rok mojej pracy tam niewiele bylo
sytuacji, zeby w przypadku padu lacza nie zadzwonic do klienta platinum
z pytaniem co sie dzieje. Moze wyjatkiem byly jakies globalne awarie
kiedy lezalo bardzo wiele lacz takich klientow, ale i wtedy w miare
mozliwosci wszyscy oni byli powiadamiani.

Pamietam tez dobrze, jak sam nie jeden raz rozmawialem z Panem - rowniez
pytajac co sie dzieje w przypadku, kiedy Panskie lacze nie dzialalo.

Byc moze pozniej cos sie zmienilo w tej kwestii, tego nie wiem, ale
mowiac, ze GTS *nigdy* nie dzwonil z pytaniem czy cos sie nie dzieje z
laczem w momencie jego padu - to jednak jest pewne naduzycie, moim zdaniem.

Z pozdrowieniami,
Mariusz
Received on Sat Nov 17 13:30:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 17 Nov 2007 - 13:40:01 MET