Re: [QUIZ]Netia - obsluga klienta...

Autor: crazy bejbi <tego.adres_at_nie.ma>
Data: Sat 17 Nov 2007 - 09:51:50 MET

Tomasz Śląski pisze:

> serwował takie atrakcje, jak nam serwuje Netia, to nie miałbym już ani
> pół klienta.
> Żeby nie było - GTS też nigdy nie zadzwonił zapytać, czy coś niedobrego

do mnie GTS dzwoni. formalnie po 15 minutach od padu sesji bgp, ale
ostatnie im to zajęło 20 minut. Stwierdzam, że jednak w normie. Inna
sprawa, że była 3.40 :) ale sam się zdeklarowałem, że chce mieć info
całą dobę. No cóż. Obejrzałem sobie jak wygląda moja serwerownia nocą ;)

co do braku pasma na węźle to właśnie to przerabiam. podpisałem aneks i
dopiero po podpisaniu sie okazało, że będzie upgrade węzła "do
tygodnia". A potem spadł śnieg ... Podobna sprawa z klientami
indywidualnymi - skończyłem kablować nowy blok i też spadł śnieg - tyle,
że ja nie mogłem sobie pozwolić na to, żeby powiedzieć Klientom, że
przyjdziemy dokończyć radio na wiosnę ... i chłopaki robili na dachu w
padającej i marznącej mżawce ...

Wojtek