"durna polityka gts-u?" czesc druga ostatnia.

Autor: K <brak_at_adresu.chroni.przed.spamem.z.neostrady>
Data: Fri 16 Nov 2007 - 17:37:02 MET
Message-ID: <fhkgv9$1poi$1@news2.ipartners.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

witam

9.10.2007 pisalem o problemach z ruchem do jednego z operatorow, problem
ten istnial(istnieje) tylko w sieci gtse. rowneczesnie z postem poszedl
mail do supportu gts-u, gdzie zostal przyznany numer zgloszenia, byla
wymiana maili, oraz kilka telefonow w tej sprawie z gts-u, ze problem
zdiagnozowali i ze prowadza rozmowy z operatorem(opratorami) celem
podpisania umowy peeringowej. tymczasem dzis dostaje maila:

"Szanowny Panie

W nawiązanie do zgłoszenia o numerze: 161562, uprzejmie informujemy, że
nasi inżynierowie sprawdzili Państwa łącze bardzo dokładnie i nie
stwierdzamy z nim problemów.
Poniższy mtr nie wykazuje podwyższonych czasów, czy też strat pakietów w
sieci GTS Energis, w związku z czym nie widzimy problemów z usługą.

Prosimy o sprawdzenie łącza w chwili obecnej.

Z poważaniem
XXX YYY
GTS Energis"

oczywiscie problem nadal istnieje. w tej chwili mam dwa lacza z gts-u 20
i 25Mbit, a ten mail przelal czare goryczy. jedno z lacz jest jeszcze na
12 miesiecy, czy ktos probowal zerwac umowe bez konsekwencji finansowych
przy tego typu zachowaniu ze strony GTSE ?

pozdrawiam.
Received on Fri Nov 16 17:40:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 16 Nov 2007 - 18:40:03 MET