witam
9.10.2007 pisalem o problemach z ruchem do jednego z operatorow, problem
ten istnial(istnieje) tylko w sieci gtse. rowneczesnie z postem poszedl
mail do supportu gts-u, gdzie zostal przyznany numer zgloszenia, byla
wymiana maili, oraz kilka telefonow w tej sprawie z gts-u, ze problem
zdiagnozowali i ze prowadza rozmowy z operatorem(opratorami) celem
podpisania umowy peeringowej. tymczasem dzis dostaje maila:
"Szanowny Panie
W nawiązanie do zgłoszenia o numerze: 161562, uprzejmie informujemy, że
nasi inżynierowie sprawdzili Państwa łącze bardzo dokładnie i nie
stwierdzamy z nim problemów.
Poniższy mtr nie wykazuje podwyższonych czasów, czy też strat pakietów w
sieci GTS Energis, w związku z czym nie widzimy problemów z usługą.
Prosimy o sprawdzenie łącza w chwili obecnej.
Z poważaniem
XXX YYY
GTS Energis"
oczywiscie problem nadal istnieje. w tej chwili mam dwa lacza z gts-u 20
i 25Mbit, a ten mail przelal czare goryczy. jedno z lacz jest jeszcze na
12 miesiecy, czy ktos probowal zerwac umowe bez konsekwencji finansowych
przy tego typu zachowaniu ze strony GTSE ?
pozdrawiam.
Received on Fri Nov 16 17:40:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 16 Nov 2007 - 18:40:03 MET