Re: Czy TPSA można jeszcze brać pod uwage jako dostawce grubego Internetu ?

Autor: markooff <markooff_at_interia.pl>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 11:50:00 MET

Dariusz Sznajder napisał(a):
> Bo to losowe :\

Nie tak do konca.
Z praktyki wiem ze samo "zalatwianie" trwa bardzo rozna ilosc czasu -
i zalezy ot przede wszystkim od lokalizacji - czyli od stopnia
zautomatyzoawania samego procesu (a to wyglada roznie w roznych
miastach/centralach etc.) Oczywiscie zupelnie inna jakos obslugi i
co za tym idzie predkosc dzialania maja uslugi neo/sdi/pakiety, DSL,
lacza ATM, ale niestety pewnych ograniczen nie da sie na razie przejsc.
Poza tym zostajajeszcze zwykle "normalne" problemy cyzli np.
wykorzystanie miejscowe linii (istniejace rezerwy itp)

> Czasem ATM załatwia się szybko, a czasem przeniesienie głupiego BRI na
> całkiem istniejące pary zajmuje 3 miesiące.
Nie dziw sie.
Przy tej wielkosci infrastruktury i zlozonosci procesu
takiego "zwyklego przeniesienia" dziala to nieraz naprawde dlugo.\
A ,koniec koncow ludzie tam pracujacy tez sa ludzmi - i zdazaja sie im
najzwyklejsze pomylki... :)

Przykladem moze byc sytuacja gdzie klient zamawiajacy usluge
w telepunkcie - dowiedzial sie ze w jego lokacji sa mozliwosci techn.
by , w pare dni pozniej - uslyszec magiczne 3 slowa BMT (brak mozliwosci
technicznych) po probie skrosowania linii - kiedy sie okazalo ze jego
linia wiedzie przez takie lacznice , ze nie ma najmniejszych mozliwosci
zeby tam uzyskac wymagana predkosc/przeplywnosc ...

Takie rzeczy tez sie zdazaja, choc nie czesto.

Pozdrawiam