Re: Polskie komunikatory i problemy

Autor: dzimi <krzysztof.taraszka_at_d2.com.pl>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 10:48:20 MET

On 12 Lis, 20:57, "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfi...@poczta.onet.pl>
wrote:

> Szanowni U ytkownicy!
> Z uwagi na prace modernizacyjne sieci Gadu-Gadu mog wyst powa chwilowe
> trudno ci w dost pie do sieci GG (komunikator, strony internetowe, radio).
> Przerwa w dost pie do serwisów zwi zana jest z koniecznymi pracami
> modernizacyjnymi serwerów Gadu-Gadu.
> Za utrudnienia przepraszamy - do o ymy wszelkich stara aby potrwa y one jak
> najkrócej!

;) - a widzia e to wczoraj mi dzy 500 - Internal Server Error ich
serwera www a pojawianiem si i znikaniem us ugi gadu-gadu ? w
HTMLu... nie po polsku, z nie domkni tym HEAD i HTML... a jak
wygl da o BR ? ;)

Pozdrawiam i my l , e administratorzy gadu-gadu wezm to sobie do
serca i nast pnym razem "chwilówk " wrzuc w troch lepszym stylu ;)

--
dzimi