Re: Niezależność polskiego Internetu od organów władzy publicznej

Autor: <Sied_at_r>
Data: Mon 12 Nov 2007 - 18:28:45 MET

Rafal Jankowski pisze:

> Jest pewna różnica pomiędzy dostatrczaniem wolnej informacji do
> zainteresowanych grup osób na ich własne życzenie, a nachalną reklamą w
> postaci spamu i wyłączonym abuse.

nadal mam problem ze zrozumieniem twojego wykladnika wolnej informacji

bo dziecieca pornografia o ktorej pisales to zadna wolna informacja,
chyba w zadnym systemie wartosci cos takiego nie jest uznane za normalne
zjawisko - bo z tym idzie krzywda ludzka

ale mysle ze ten temat odbiega od problemow polskiego internetu

D.