Re: Niezależność polskiego Internetu od organów władzy publicznej

Autor: Any User <user_at_any.pl>
Data: Mon 12 Nov 2007 - 11:43:08 MET

> Czyli widać, że sprawy powoli idą w dobrym kierunku. Co do opłacalności
> to może jakieś uzasadnienie? Bo nie wydaje mi się, żeby na standardowym
> porno-serwisie jakich wiele i to w dodatku takim z trojanami czyli
> raczej niszowym dało się zarobić więcej niż kilkadzięsiąt-kilkaset
> tysięcy USD/rocznie. A taki ebay.com w wersji bez cenzury i z dobrym
> interfejsem oraz stabilną platformą to byłaby raczej nowość.

Jakby nie patrzeć, taki serwis byłby niszowy - a najbardziej opłacalne
są usługi masowe. A jeśli to ma być coś więcej, niż porno-serwis,
których jedna firma może prowadzić setki jednocześnie, to ta jedna
platforma musi na siebie zarabiać, a tym samym przyciągać użytkowników.
To różni ją od serwisu porno, który można dostosować pod kątem danego
typu klienta (mając wiele serwisów, każdy może być inaczej sprofilowany)
- tu musi być wszystko bardzo dokładnie przemyślane i wykonane, a to
kosztuje. Pytanie, kto zainwestuje kupę siana w bardzo ryzykowny, a do
tego niszowy serwis.

--
Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
http://pracownik.blogspot.com