Re: Czy TPSA można jeszcze brać pod uwage jako dostawce grubego Internetu ?

Autor: Any User <user_at_any.pl>
Data: Sat 10 Nov 2007 - 19:40:15 MET

> Mieszkam na zadupiu, mam małą osiedlówke na pół gminy której
> zapotrzebowanie wzrosło na tyle, że trzeba łącze rozbudować.
>
> Branie pod uwage TPSA jako dostawce to ruletka. Co z tego że
> łącza od nich działają i są teoretycznie nawet niedrogie skoro
> jakakoklwiek operacja taka jak uruchomienie, przeniesienie czy
> nawet coś tak prozaicznego jak zwiększenie przepustowości (w
> pare kliknięć) wiąże się z czekaniem, czekaniem i jeszcze raz
> czekaniem.
>
> Kumpel na uruchomienie DSLa czekał 2 miesiące, na większenie
> [...]

Na początku 2002 zamawiałem w moim mieście (ok. 150.000 mieszkańców)
Polpaka 2 megabity - jak przyszedłem do centrali, to aż się palili, aby
mnie jak najszybciej obsłużyć i aby ten Polpak jak najszybciej zaczął
działać.

Podobnie w Poznaniu, w drugiej połowie 2003 - tutaj został nam
przydzielony bardzo dobry opiekun (co miało tę wadę, że niedługo
awansował), z którym załatwienie wszystkiego było błyskawiczne. Również
był to Polpak 2 megabity, a później wzięliśmy jeszcze taki drugi.

Dodam też, że jak w moim mieście zakładałem parę lat temu telefon
prywatny, to po 11 dniach miałem już wszystko zrobione.

Tak więc wszystko wg mnie zależy raczej od tego, jakiej szybkości kto
oczekuje.

--
Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
http://pracownik.blogspot.com