Re: wieści ze świata polityki

Autor: Jan Werbiński <janwer_usenet_2007_at_janwer.com>
Data: Thu 01 Nov 2007 - 02:54:46 MET

Użytkownik "Tomasz Paszkowski" <ss7pro@gmail.com> napisał w wiadomości
news:fgb0ur$lco$1@atena.e-wro.net...

> LOL 20% to lekko sie przeliczyles :-) Zapraszam do ostatniego rocznego
> raportu UKE i przeanalizuj podane tam liczby.

Ten raport?
http://www.uke.gov.pl/_gAllery/54/35/5435/Badanie_opinii_konsmentow_2006.pdf

Małe sieci = część stałe łącza innych dostawców + część radio + czesc
niewymienionej szczegółowo reszty + duża poprawka na brak zaufania z powodu
możliwych przecieków danych wiadomo dokąd.

Po skróceniu wzoru:
Małe sieci = część z 39,2% + poprawka na brak zaufania do urzędu
statystycznego lub innego.

Małe sieci to nie tylko radio, ale także stałe łącze "u innego dostawcy",
"inaczej" i "niewiem". Co to wogóle jest pozycja "niewiem"??? Bzdury jakieś.

To były dane dotyczace całego kraju, a teraz zajmijmy się tymi miejscami,
gdzie są największe potrzeby.
W mojej gminie małe sieci to około 30-40% abonentów. W dużych aglomeracjach
oczywiście dużo mniej.
Jeśli chodzi o tereny słabo zaludnione, to często 100% abonentów
szerokopasmowego netu to radiówka. Właśnie tam jest potrzebne szybkie
poszerzenie dostępu. Duzi operatorzy są zbyt powolni lub nie mają motywacji
aby unowocześnić swoje sieci i poszrzyć zasięg.

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/