wieści ze świata polityki

Autor: wer <bofh_at_nano.pl>
Data: Wed 31 Oct 2007 - 07:10:38 MET

Jeśli pani Strężyńska się zgodzi dalej być szefową, to wygląda na to, że
będzie:

"Na pytanie, czy Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji będzie istnieć,
Tusk odparł, że chciałby, żeby rzeczywiście stała się ciałem społecznym.
Niech działa podobnie jak szefowa Urzędu Komunikacji Elektronicznej Anna
Streżyńska. To jest jedna z nielicznych postaci PIS-u, której
działalność mi imponuje - powiedział w wywiadzie dla dziennika "Polska".

I bardzo dobrze.

wer