Re: Wimax z Netii

Autor: <Sied_at_r>
Data: Tue 30 Oct 2007 - 11:06:30 MET

Mario pisze:

> Dyskusja poszla niestety w zupelnie innym kierunku, wiec przypomne moze
> pytanie pierwotne - czy ktos z Was uzywal Netiowego Wimaxa i moze
> powiedziec, jak to wyglada w praktyce (w kwestii stabilnosci, czasow
> itd...) ?
>
> Podlaczam sie do pytania, bo i dla mnie jest to temat interesujacy.
>
> Pozdrawiam,
> Mario

Nie wiem jak Netiowy, bo po krotkich przygodach mam juz dosc tej firmy
ogolnie.

Ale z wimaxa korzysta jakotako w Krakowie moja byla firma, maja 2 Mb/s
od CDP i sa zadowoleni (W porownaniu do iDSL).
Lata po tym ipsec, dostep do internetu i nie slyszalem zeby mieli problemy.

Ale jak to w Netii wyglada via obsluga Ericsson to nie wiem.

D.

CDP ma Winmax tylko w Krakowie i Lublinie.