Re: Wimax z Netii

Autor: Mario <flamma7_at_o2.no_spam.pl>
Data: Tue 30 Oct 2007 - 09:12:48 MET

radar pisze:
> Witajcie, czy ktos z was ma Wimaxa z Netii (2000/512) ? Jak to sie
> sprawuje (stabilnosc, pingi) ? Czy porownywalnie z DSL'em ? W ofercie
> "dla domu" jest z dynamicznym IP i zakonczone ethernetem. Da sie to
> uruchomisc na Linuxie (czy to normalne pppoE ?).
>
> pozdrawiam
> r.

Dyskusja poszla niestety w zupelnie innym kierunku, wiec przypomne moze
pytanie pierwotne - czy ktos z Was uzywal Netiowego Wimaxa i moze
powiedziec, jak to wyglada w praktyce (w kwestii stabilnosci, czasow
itd...) ?

Podlaczam sie do pytania, bo i dla mnie jest to temat interesujacy.

Pozdrawiam,
Mario