Re: Kolejny problem ma³ych ISP

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 10:40:22 MET

On Sun, 28 Oct 2007 09:34:10 +0100, wer wrote:

> Hmmm, z tego co pamiętam to mamy największą liczbę AS na milion
> mieszkańców kraju. Z BGP korzysta każdy kto może. Więc możliwe jest i
> tylu ISP. W zasadzie każde miasto powiatowe ma z 2 ISP. W większych
> miastach jest po kilkudziesięciu. Dużych operatorów (jak na warunki
> polskie) można wymienić pewnie z 20. TP SA, GTS, TK, Multimedia, Aster,
> Netia, Dialog, Exatel, UPC, NASK, ATMAN, Crowley, Operatorzy komórek do
> tego różne MAN-y.

bo mieliśmy swego czasu parcie na stały i tani Internet a ogólnopolski
operator telefoniczny zamiast go zapewnić miał ważniejsze sprawy na
głowie, mianowicie działac tak aby zostać najdrożej sprzedanym, a że rynek
nie znosi próżni.....

> Co prawda powoli rynek będzie się konsolidować, ale w
> tej chwili sytuacja wyglÄ…da tak ja wyglÄ…da.

konsolidować na jakim poziomie ?
Wokół dostawców posiadających własne szkło czy jakoś inaczej ?

--
futszaK
0601061867