Re: netia lezy

Autor: Maciej Bebenek <maciej_pmt_at_tpsa.waw.pl>
Data: Thu 25 Oct 2007 - 23:18:15 MET DST

Teodor pisze:

> Jak uważasz że 1 metr to płytko to go odkop łopatą w ornym polu (bo koparka
> nie wjedzie w teren prywatny)
> Pracuję przy kablach i w mojej firmie nie było przypadku wyorania
> światłowodu. Raczej nikt na 1,2 m nie orze.
> Ale zdarza się wyorać kabel miedziany, któtry jest płycej zakopany.

1,2 m to prawie kabel podmorski ;-) W gorącej II połowie lat 90 nieomal
regułą były przypadki kopania na głębokości 50 cm, a i 30 się zdarzało.

A najśmieszniejszy przypadek o jakim wiem, to sprawa, kiedy ten
wykonawca dostał 2 kontrakty na położenie światła w tej samej relacji od
dwóch operatorów. Nawet nie chciało im się na szerokość łopaty ich
rozłożyć i jeden leżał na drugim.

M.