Re: DNS Exatela

Autor: Pawel <nomail_at_nomail.com>
Data: Thu 11 Oct 2007 - 20:17:04 MET DST

Użytkownik "Nolaan" <zly@adres.pl> napisał w wiadomości
news:felmge$po7$2@inews.gazeta.pl...

> O tym oczywiście nie ma co dyskutować, ale coś wspominasz o miesiącach...

> Jakie miałeś problemy z tymi DNSami przez te wiele miesięcy? Ja
> zaobserwowałem jedną ich awarie w poniedziałek... więcej nic.

ostatnio działały OK ale koniec zeszłego roku był FATALNY, w kwietniu tego
roku tez były problemy ale na szczescie pojedyncze
uczciwie muszę powiedziec ze teraz jest OK i mam nadzieje ze tak pozostanie

> Zawsze mnie zastanawia sens stawiania DNS "koło siebie"
> Ja osobiście zazwyczaj używam jednego z tych i jednego ze starego Telbanku
> 195.136.250.200 lub 195.136.250.201.

starych nie uzywam bo mam do nich dluższą trasę i nie wiem jak dlugo będą
utrzymywane przez Exatela