Re: DNS Exatela

Autor: Nolaan <zly_at_adres.pl>
Data: Thu 11 Oct 2007 - 19:28:46 MET DST

Pawel wrote:

> Użytkownik "Nolaan" <W6Jm2u@viop.pl> napisał w wiadomości

> Exatel potwierdził problemy z DNS-ami w tym dniu wiec nie ma co dyskutowac
> ;)

O tym oczywiście nie ma co dyskutować, ale coś wspominasz o miesiącach...
Pawel wrote:

> to nic nowego...niestety DNSy w Exatelu to cos z czym sobie nie moga
> pooradzić juz od wielu miesiecy...jak nie dluzej!

Jakie miałeś problemy z tymi DNSami przez te wiele miesięcy? Ja
zaobserwowałem jedną ich awarie w poniedziałek... więcej nic.

> problem dotyczył 213.172.186.4 i 213.172.186.5 ale nie otzrymalismy
> zadnych szczegółowych informacji

Zawsze mnie zastanawia sens stawiania DNS "koło siebie"
Ja osobiście zazwyczaj używam jednego z tych i jednego ze starego Telbanku
195.136.250.200 lub 195.136.250.201.

Nolaan