Re: Kolejny problem ma³ych ISP

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_leon.usun-to.pl>
Data: Fri 05 Oct 2007 - 10:41:52 MET DST

hmm,
a ja nie dalej ni¿ tydzieñ temu dosta³em /22 + /23 PI,
maj±c ju¿: /20 + /22 + /24

Hint - jak siê starasz o nowe adresy dla sieci gdzie ju¿ masz PI, to musisz
mieæ
wykorzystane minimum 80% poprzednich (przynajmniej tak RIPE poinformowaæ)
i odpowiednio uargumentowaæ potrzebe na ten region na dany nowy prefix.

£atwiej jest, je¿eli starasz siê o adresy na nowe zasoby, czyli dajmy na to
okablowa³e¶
poznañ, ale teraz chcia³by¶ to samo zrobiæ we wroc³awiu i prosisz o nowe
adresy
na zupe³nie nowe zasoby. Wtedy wykorzystanie poprzednich nie ma tak du¿ego
znaczenia
je¿eli by³y przypisane do danych zasobów.
Wiem ze te przypisanie jest traktowane z przymró¿eniem oka, ale RIPE trzyma
wnioski
gdzie¶ w archiwum i mo¿e sobie zerkn±æ jak to uargumentujesz ze na te zasoby
jeszcze
adresów nie uzyska³e¶.

Marcin