Re: siec kablowa PlusGSM

Autor: Maciej Bebenek <maciej_pmt_at_tpsa.waw.pl>
Data: Fri 28 Sep 2007 - 20:49:16 MET DST

Marcin Kuczera pisze:

> a wierzysz w takie obciążenie ?

Kolega trenuje to co weekend nad Zalewem Zegrzyńskim - miejscem
niedaleko Warszawy, gdzie stoi nadspodziewanie dużo domków w lesie, jest
kilka portów z jachtami nieco droższymi od przeciętnej toyoty itp ;)
Blueconnect działa bardzo dobrze, z prędkościami nawet zbliżónymi do
maksymalnego HSDPA od wtorku do czwartku. W poniedziałki i w piątki
można już conajwyżej sprawdzić pocztę, a w soboty i niedziele należy o
mobilnym internecie zapomnieć.

M.