Re: adresy PI </24

Autor: Lukasz Trabinski <lukasz_at_trabinski.nospam.net>
Data: Thu 20 Sep 2007 - 16:47:01 MET DST

piotr::kapczuk <pk-usenet@delme.hoop.pl.invalid> wrote:

> Czyli powiedzmy jak wezmę ASa i PA /27 np od TP. To czy np gdy pociągnę
> coś ze Stanów to tamtejsi operatorzy nie zagregują mojego prefiksu do
> dużego prefiksu TPsy ?

ASa to dostajesz od RIPE, TP jako LIR może conajwyżej pośredniczyć w
załatwieniu ASa. Jeżeli PA będziesz rozgłaszał pod _własnym_ ASem, to niby
jak ta agregacja miałaby wyglądać? Inna sprawa, że takie /27 może
zostać odfiltrowane - patrz wcześniejsze posty. Sugerowałbym rozgłaszenie
conajmniej /24

> Słyszałem, że duzi operatorzy zagraniczni nie bawią się i agregują co
> się da. Ja chcę mieć możliwość przez prependowanie wybrać sobie którędy
> jestem widziany z zagranicy.

Niektórzy ,to nawet agregują do /0 :]

--
ŁT