Re: Poświadczenie bezpieczeństwa,siedzieć cicho,zrobić sobie czy drzeć ryja o dotacje ?

Autor: <Sied_at_r>
Data: Mon 17 Sep 2007 - 11:31:42 MET DST

futszaK pisze:

> i to jest właśnie przykład życia w cywilizowanym kraju
>
> mamy potencjał młodych, zdolnych ludzi, którzy pewnie by taki certyfikat
> sobie zrobili, ale państwo chce za to jakieś straszne pieniądze, a o
> zorganizowaniu dotacji jakoś specjalnie nie słychać :(
>
> Efekt ?
> Większość małych firm to olewa co może generować problemy w przypadkach
> kiedy jakieś rzeczywiste działania mogą być potrzebne (brak odpowiednio
> przeszkolonych ludzi). Jak się komuś przypomni że jakieś przepisy są i
> zacznie je egzekwować, to podniesie się lament, że państwo działa na
> [...]
Ustawodawca tworzy ustawy odrealnione strasznie.
Pozniej nie wiadomo jak je interpretowac bo nigdzie nie ma obowiazujacej
interpretacji.

Niedlugo wymysla ze kazdy operator na swoj koszt ma podciagnac
swiatlowody do CBA i caly ruch przepuszczac przez ich urzadzenia.
A oni beda tropic konfidentow.

Niestety takie ustawodawstwo - gdzie proste zapisy, formuluje sie tak
aby zawsze urzednik sie mogl przyczepic a US/ZUS i inne aparaty
panstwowe zawsze moga podac inna interpretacje.

D.