Re: Poświadczenie bezpieczeństwa,siedzieć cicho,zrobić sobie czy drzeć ryja o dotacje ?

Autor: <Sied_at_r>
Data: Mon 17 Sep 2007 - 10:23:14 MET DST

futszaK pisze:
> Przy okazji uzyskiwania wpisu do rejestru przedsiębiorców
> telekomunikacyjnych dostałem formularzyk odnosnie dzialania na rzecz
> bezpieczeństwa i tak dalej blebleble.
> Ponieważ nie zamierzam nikogo z takimi kwalifikacjami zatrudniać wpisałem
> że zamierzam się tym sam zajmować i że nie posiadam stosownych papiurków.
>
> Pytanie co dalej ?
>
> Czy ktoś ściga w praktyce za brak ?
> Czy uzyskanie takich papiurków jest płatne ?
> Ile kosztuje ta przyjemność ?
> Jeśli jest płatne to gdzie można uzyskac dotacje/refundacje/dopłaty do
> calej imprezy ?

Wiekszosc to olalo bo nie wiem czy wyszly przepisy wykonawcze do tej ustawy.
Jak zadzownisz do ABW to sami nie wiedza czy wystarczy dostep do danych
niejawnych, czy tez scisle tajne.
A to juz duza roznica.
Z tego co pamietam to trzeba bylo najpierw robic poswiadczenie
bezpieczenstwa na firme - troche trwa i kosztuje
A pozniej juz na poszczegolnych pracownikow to chyba juz nie tak duzo
ok. 1200 zl/os
Ale dawno temu sie nie intersowalem wiec trudno mi powiedziec co i jak.