Re: GTS ile jeszcze?

Autor: GRUPPY <k_at_etop.pl>
Data: Wed 12 Sep 2007 - 11:37:07 MET DST

Użytkownik "Marcin Kuczera" <marcin@leon.usun-to.pl> napisał w wiadomości
news:fc87dq$uit$1@polsl.pl...

> yhy, a coś takiego dostałem z nocy ATMANa..
>
> _______________
> Od pewnego czasu obserwujemy podwyzszone czasy oraz straty pakietow na
> styku ATM-GTS. Sytuacja ta spowodowana jest problemami w sieci GTS.
> Informacja o problemie zostala przekazana do GTS.
> _______________
>
> nie sądze żeby światło w niemczech miało wpływ na styk ATM-GTS...
>
> Marcin

wlokna do niemiec nie maja wiele wspolnego z dramatem jaki dzieje sie na
maszynkach GTSu w Warszawie - patrz. to co maja do wymiany ruchu z innymi
operatorami po prostu nie wyrabia. Pakieciki sa pozerane przez mieszkajace w
tych maszynach Amby. Mniejsza o wiekszosc czy to router, switch czy
interface. Polityka peeringowa gtsu predzej czy pozniej musiala tak sie
skonczyc. Miejmy nadzieje ze panowie z GTS stana na wysokosci zadania.
Maja do tego i srodki i umiejetnosci - moze brak woli jest problemem ?
A jak ktos ma dosc - niech zadzwoni - i problem mozna obejsc :D

Konzo The Great