Re: GTS ile jeszcze?

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_leon.usun-to.pl>
Data: Wed 12 Sep 2007 - 10:19:04 MET DST

> Jest tak źle, że dziś zacząłem szukać kiedy kończy mi się umowa ...
> twierdzą że gdzieś mają uwalony światłowód w niemczech ... ale myślę że to
> zbyt długo jak na światło i to jeszcze w niemczech.

yhy, a coś takiego dostałem z nocy ATMANa..

Od pewnego czasu obserwujemy podwyzszone czasy oraz straty pakietow na styku
ATM-GTS. Sytuacja ta spowodowana jest problemami w sieci GTS.
Informacja o problemie zostala przekazana do GTS.

nie sądze żeby światło w niemczech miało wpływ na styk ATM-GTS...

Marcin